Var väl lika mycket svenskar som var fulla och jobbiga?
Märkte att det var mycket norskar där men det gör mig ingenting då jag bor i Oslo där det är väldigt mycket svenskar. Så det blir ju lite kompensation.
Var väl lika mycket svenskar som var fulla och jobbiga?
Märkte att det var mycket norskar där men det gör mig ingenting då jag bor i Oslo där det är väldigt mycket svenskar. Så det blir ju lite kompensation.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Man kan bare ikke sammenligne Oslo med det der. Det her var jo rene bygdefesten. Evt russetreff. Pinlig, pinlig, pinlig.
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
avtryck? hhaaalllåååå
"Jag har inga vänner kvar, visst är livet underbart?!..."
Exakt hur många riktigt kända låtar har Kent då? Är 400 Slag en känd låt? Pärlor? Romeo Återvänder Ensam? Dom spelar ju ändå Dom Andra, Ingenting, Om Du Var Här, Kärleken Väntar som alla är populära radiohits. Varför skulle det vara negativt att inte hört låten förut? Har man dödstråkigt för man inte kan texten? Själv tycker jag låtlistorna för sommarens konserter har varit kalas och en bra balans mellan gammalt och nytt. Om man nu inte orkat lyssna på något annat än de tre senaste skivorna får man faktiskt skylla sig själv. Man kan inte gå till en konsert och förvänta sig att ett band med så pass många album under bältet som Kent endast ska spela nyare material. Sen kan det ju även vara bra att göra reklam för t. ex. debuten i och med att spela Stenbrott![]()
Hallå Kallt Kaffe med socker! Ta bort Kallt Kaffe från Ruisrock-listan! Hur många gånger ska jag behöva skriva att dom-tyvärr-inte spelade den där. Sista gången jag påpekar detta nu. Låt det vara då, vad ska jag bry mej
har fått höra stenbrott, vi kan väl vänta tills imorgon, avtryck, och ingen kommer tro dig nu i sommar, trodde inte på någon av dem innan.![]()
Avtryck <33333
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
jag mååååste få höra klåparen i gbg. snäääällla orkester.
meningslösa, menigslöösa
Jag påpekade mest stämningen. Man märkte på publiken att en del inte tyckte det var toppen första halvan.
Skulle detta varit fem årsen skulle jag också älskat om de körde dessa låtar och andra b-sidor och mer bortglömda spår. Men numera så diggar jag mera när det blir bra stämning och att man får igång publiken.
Jag vill inte hellre ha en ren hit-låtlista, men jag tycker att kanske att dom körde 2-3 st för många "mindre kända låtar" igår.![]()
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Sen tycker jag också att låtar som Stenbrott, Kallt kaffe inte alls håller den kvaliteten som låtarna på deras två sista album.
Första halvan var lite seg igår tyckte jag. Det kan i för sig bero på att det var utomhus och ljust ute...vilket är helt värdelöst. Det blev ju knappast mörkt nog under midvh. Inomhus-gig är ju år bättre än ute.
Göran Zachrisson
Men han kanske inte varit online och därav inte kunnat ändra. Eller så har han varit online men inte besökt den här avdelningen. Hur som helst så är det bäst du skickar ett personligt meddelande.
Och samtidigt. Det står fel, men det kommer ändras så småningom. Haka inte upp dig på små saker
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Ok.Men jag har skrivit flera gånger om detta, o ändå frågar han på nytt om låtlistan. Också Rotuhiiri har svarat.
insekter skulle vara intressant at höra kom jag på nu när jag sattt och lyssnade på den.
meningslösa, menigslöösa
Grymt med Beskyddaren akustiskt i etuna i dag! Första extranumret.
Suffer with pride.