Jag vill inte tro det. Vill inte.
Jag vill inte tro det. Vill inte.
Det var verkligen tråkigt att höra. Man kan ju undra vad orsaken var?
Han hade tydligen fru och barn också, det gör ju saken ännu värre....
Vila i frid
Var nånstans står det ens att det är han?
inget.
Fan vad tragiskt. Alltid sorgligt när sånt här händer. Det känns hemskare på nåt sätt att det är just på Västerbron.
Vila i frid
Dom hette nå jävla Angst eller skit-dåligt mår jag...
Dom små, små orden är svåra ord
Min brors kompis dejtade hans lillasyster och hon sa till honom som sa till min bror som sa till mig att han hade begått självmord, men jag är inte helt på det klara, men om jag har hört det och ni har hört det så tror jag inte att det är helt otroligt...
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Fan vad hemskt. Vila i frid, Anders.
Tycket det är konstigt att det inte står någonting om detta på varken Expressen eller Aftonbladets hemsida. Måste man spelat med i ett dussin usla direkt-till-video Wallander-filmer för det ska vara lite newsworthy eller? Om detta hände redan i Söndags så är det ju konstigt att det först idag många fått veta.
Undrar var orsaken va? Att han var deprimerad är väl ganska klart, men höll han fortfarande på med droger? Han (och de andra i BD) höll väl på med sånt förut.
Vad sorgligt
Har dock inte fått det direkt bekräftat nånstans och inte sett något om det i någon tidning så jag vågar inte vara 100 på att det är sant, även om det verkar så helt klart...
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Har blivit rätt så övertygad om att detta är sant nu. fan.
Finns publicerat i dagens Aftonbladet. Kanske står det något mer i övriga pressar imorn då. Tydligen rätt säkert att det är han vi talar om.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
nu ska jag lyssna på broder daniel bara för det