I fallen med Ted Gärdestad respektive Johanna Sällström (för att ta de exempel som nämndes någonstans) så var det med familjens tillstånd som det publicerades. Gärdestads bror respektive Sällströms pappa gick ju t.o.m. ut i media och berättade väldigt öppet om respektive anhörigs sjukdom och bortgång. Dock långtifrån alla som vill ha det på detta sätt, det är bara att respektera det. Tack och lov så verkar journalisterna göra det i stor utsträckning.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Apropå kritik mot journalister måste jag säga att det är bättre att kunna läsa bekräftade fakta i en tidning än att det går rykten kors och tvärs.
Jag tror inte att flertalet journalister är intresserade av att gotta sig i andras olycka.
Låt dom komma nu
Jag hoppas att det inte står i någon tidning, vill att det inte ska vara såhär.
idag stod det i DN.
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Mycket tragiskt, men tyvärr är det sådant som händer. R.I.P
Deras låtar ger lite andra känslor nu.
igår när jag fick reda på det här så la jag bort alla mina skolgrejer. Jag gick och släckte lampan i rummet,la mig i sängen och satte igång you bury me på ipoden. Det är verkligen helt sjukt. Ett band som var hela mitt liv under flera år
Jag kan inte hjälpa heller på att tänka hur henrik kommer reagera på det här? Tänker bara på senaste artikeln om BDs spelning på Frihamnen 05 då han kallade Anders för väldens bästa gitarrkille. Sen så har väl Henrik sagt att enda chansen till att han skulle starta upp bd igen är om Anders hade varit med.
Jag förstår inte VARFÖR han gjorde det. en sak att säga det, ta bilen till bron. men sen ställa sig där och verkligen hoppa? det skulle jag aldrig våga, hur sjukt deppad jag än var...
vila i frid iaf.