Hur lång skulle ni gissa att konserten var?
Funderar lite eftersom sista tåget till oslo verkar gå 23.34..
Hur lång skulle ni gissa att konserten var?
Funderar lite eftersom sista tåget till oslo verkar gå 23.34..
Konserten skal visst begynne kl 21.00. Mulig det er forbandet som starter da, da går nok ikke kent på før kl 22.00 iallefall. Kan nok bli litt lte tid på deg, men sikkert noen som gir deg plass i en bil til byen. Lykke til! Nå blir det nye magiske opplevelser!!!
http://samfunnet.umb.no/?pid=19&id=298
Ut fra hva om står i de to rubrikkene nederst til høyre, så tolker jeg det dithen at Familjen begynner 20, og Kent 21. Mulig jeg tar feil, men også sannsynlig at arrangørene har tatt hensyn til togtider etc. Litt klønete i såfall å ha Kent fra 22 og en hel bøling uten skyss... Uansett, vi kommer oss nok hjem igjen! Men fint hvis det slutter 22 at folk med biler kan ta med seg noen... Gleder meg vilt nå!!!!
Senast redigerat av GunnHelene den 2008-01-22 klockan 19:19.
Konserten starter klokka 21, det er ganske sikkert etter hva jeg har hørt. Familjen rundt 20.00. Skal greit rekke siste toget tilbake til oslo med det starttidspunktet.
haah, var det bara 750 pers??? som någon skrev i sin recension. himlar va coolt. soft att stå med 750 andra liksom.
meningslösa, menigslöösa
Og det var seriøst mye mer enn halvfullt der inne!
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
hvordan var Arendal da? Fullt? Bra stemning? Noen overaskelser?
Så de spillte lilla ego. Men ikke utan dine andetag.. Ai ai ai ai for et dillemma!!! Er ikke sikker på hva jeg vil at de spiller, begge forhåpentligvis. For en lykkerus det hadde vært. Har ikke hørt noen av dem live. Men begge to får hårene på ryggen til å reise seg!!!!
Gleder meg helt sykt til å se dem i Bergen på lørdag..Bare 1 dag igjen![]()
Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
det går över, det går över, det går aldrig över
Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
det går över, det går över, det går aldrig över
Nå er jeg nettopp kommet hjem fra Arendal i lykkerus! Det var ganske fullt. Konsertlokalet var et kulturhus der en nedre del var ståplasser og et øvre amfi med sitteplasser. Det var helt fullt på sitteplassene, og ganske trangt på gulvet. Tipper på ca 1000 mennesker, ikke helt fullt. Det var ganske laber stemning før konserten begynte. Folk kom sent, og familjen satte ikke akkurat publikum i fyr og flamme. Når kent kom på scenen tok selvfølgelig stemningen seg opp flere hakk, og ble veldig bra. Men det var klart at det var et publikum som ikke hadde så altfor stor kjennskap til kent utenom hitene, men stemningen var god fra starten og bygde seg kraftig opp utover i settet. Når hitene kom kokte salen, og det var fantastisk stemning resten av konserten. For min del var konserten fantastisk. Veldig god lyd og fantastisk låtliste. Jeg sier bare stoppa mig juni
Etter 747 var det mange som trodde at konserten var slutt, så på sitteplassene var nesten halvtomt når midvh startet. flaut.. En annen ting. Hvem betaler 500kr for å sitte rolig høyt over scenen på konsert.. Jaja, vi nede på golvet hadde det fantastisk.
Så alt i alt. En strålende konsert. Nå skal jeg sove, og det blir godt!
Arendal var veldig bra!
Lokalet var bra for konsert, men publiken var ikke like mye med som i ås, Jocke måtte dra igang klappingen mange ganger.
En stor overraskelse var vid din sida, som jeg syns gjorde seg bra live. Mann/dame-symbolet ble vist på skjermen i et øyeblikk da introen begynte, ellers hadde den ikke noe eget på skjermen.
Kveldens morsomste var før 747, så kastet noen en t-skjorte opp på scenen som det stod "blåjeans" på, så dro Martin og Sami faktisk igang introen til Blåjeans. Jocke så ut noen sekunder som han ville spille den, men så sa han: "nä, vi tänker inte spela den där låten altså"
http://www.agderposten.no/article/20...KAL8/291529821
http://www.arendals-tidende.no/nyhet.cfm?nyhetid=2026
http://www.artistfoto.no/
din värld ska aldrig röra min
Är det ingen som var i Stavanger idag?
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost