Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456
Resultat 76 till 84 av 84

Ämne: Norske konserter

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Konserten i Stavanger var fantastisk bra. Den startet kl.21. Publikum var med hele tiden. I motsetning til Oslo 30.11. da det bare var skikkelig stemning under hitene, så "kokte" det mesteparten av konserten i går, ihvertfall langt framme der vi stod. Liker spesielt godt den nye utgaven av Kungen er död, og Socker og Revolt III og VinterNoll2 og GenerationX og så 747 da som er ren nytelse. Kent var på sitt beste, tett driv hele konserten gjennom. Gikk derifra i lykkerus!

Standard

Sjekk gjerne ut bilder fra konserten i Bergen 26 januar!

ligger under NORSK

Erfaren medlem JoakimArringers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

"Svensk snop" vad betyder det?
    Senast redigerat av JoakimArringer den 2008-01-28 klockan 01:31.
    Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
    Som vi glömde att vi älskade varandra . .

Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Svensk snop = Svensk Godis
    ..det värkar så enkelt vännen, ändå er det så obegripligt svårt, i en värld byggd av män för mänen, der ingenting har någon värde utom minnet av allt som var vårt...

"M"

FED 444

Medlem sasss avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

Jeg personlig synes ikke Bergen var den helt store konserten. Altså, ALLE konserter med Kent synes jeg er bra, men jeg synes de virket litt sliten, som om de gjerne ville bli ferdig. Og så spilte de mest hits, sånn veldig allsangbare.. Men du verden, det var så langt fra dårlig som man kan komme. Jeg er bare bittelitt skuffet...sånn helt personlig. Og jeg hadde gledet meg SÅNN til å høre utan dine andetag eller lilla ego. Så spilte de ingen av dem Jeg ventet på den i en evighet, men skjønte tilslutt at de ikke kom til å spille den. DET var skuffende.
    Ellers fikk jeg ikke med meg så mye annet, som vanlig på konsert med Kent, jeg er i min egen verden (Min värld )
    Men det var absolutt verdt å få med seg. Ville aldri vært konserten foruten. Altså, jeg vet at man kan gnåle om sanger man vil høre til vi blir blå her, men til syvende og sist er jeg fornøyd med at de spiller noen sanger for oss. Alternativet ville jo vært veldig kjipt....
    Nå skal jeg bare glede meg til København Kanskje de spiller noe heeelt annet da.
    Og ja!!!! De spilte jo både Døda vinkelen og Vinternoll. Noen lyspunkter er det alltid
    Du är min hjälte för du vågar vara rak
    Du är min hjälte för du är precis så svag som jag

det går över, det går över, det går aldrig över

Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Bilder fra Savanger her: http://jslgraphics.dphoto.com/#/album/31561/

Kos dere.
    ..det värkar så enkelt vännen, ändå er det så obegripligt svårt, i en värld byggd av män för mänen, der ingenting har någon värde utom minnet av allt som var vårt...

"M"

FED 444

Standard

Bergen var da knallbra, selv om de dumpet elefanter til tross for at den var på listen...

Men Jocke, når du prater om Hulen på annenhver konsert i Norge, får du se å komme dit når du er i Bergen
    din värld ska aldrig röra min

Medlem sasss avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

råbra bilder!!!
    Du är min hjälte för du vågar vara rak
    Du är min hjälte för du är precis så svag som jag

det går över, det går över, det går aldrig över

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen