Sidan 1 av 6 123456 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 84

Ämne: Norske konserter

Medlem sasss avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard Norske konserter

Utrolig bra at Kent velger flere steder å spille i Norge også. Er litt skuffet over stedene, ønsker meg Oslo også. Men man kan vel ikke få alt, det er egentlig mer enn godt nok..
    Kent i Bergen har jeg gledet meg til lenge..Men eh..litt flaut egentlig, men jeg har aldri vært på konsert i Grieghallen, men er det ikke bare sitteplasser der? Det er jo utrolig nedtur om det bare er sitteplasser... Noen som vet om det stemmer?
    Synd det ikke ble på Hulen, som Jocke nevnte i går... Men jeg satser på at det blir bra uansett
    Du är min hjälte för du vågar vara rak
    Du är min hjälte för du är precis så svag som jag

det går över, det går över, det går aldrig över

Nybörjare
    Reg.datum
    Dec 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av sass Visa inlägg
    Utrolig bra at Kent velger flere steder å spille i Norge også. Er litt skuffet over stedene, ønsker meg Oslo også. Men man kan vel ikke få alt, det er egentlig mer enn godt nok..
    Kent i Bergen har jeg gledet meg til lenge..Men eh..litt flaut egentlig, men jeg har aldri vært på konsert i Grieghallen, men er det ikke bare sitteplasser der? Det er jo utrolig nedtur om det bare er sitteplasser... Noen som vet om det stemmer?
    Synd det ikke ble på Hulen, som Jocke nevnte i går... Men jeg satser på at det blir bra uansett
    Tja, Ås er jo ikke så langt unna Oslo da. Kommer man seg til Oslo, kommer man seg til Ås også. Er litt dumt hvis man bor i Oslo, er dårlig med kollektivtilbud fra Ås til byen.

Medlem sasss avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

joda, man kommer seg alltids på konsert så lenge kent spiller. Ikke noe problem overhodet!! Kunne dratt til Alta jeg for å se Kent..
    Tror jeg skal dra til Køben og Bergen. Ås tror jeg blir litt ehm..studentpreget..

Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Det var litt dumt at de droppet Oslo, men det er vel der de har spilt mest så. Vet ikke om jeg skal på noen av konsertene da, men man kan jo håpe at de kanskje dukker opp på en festival i løpet av sommeren også.
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005

Standard

hmm.. noen som vet hvor stort det stedet på ås er eller??
    alt teit som gjøres kan, gjøres bør!

Medlem
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Hej norrmän!
    Jag funderar på att åka till Norge och se Kent. Är väldigt dålig på norsk geografi! Vilken av konserterna rekommenderar ni att jag åker på? Jag bor i Stockholm, vilken av städerna ligger närmast/är lättast att ta sig till? Jag antar att det enklaste är att åka till Oslo och sen åka vidare, men vart?

Tacksam för turisttips!
    http://www.audioscrobbler.com/user/lorna_young

Erfaren medlem Welhavens avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

er det aldersgrense i ås??

Erfaren medlem AngelBees avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Jeg vil nok tippe på 18-årsgrense på Ås ja..
    Er så glad nå, dette blir tidenes bursdagsfeiring!

Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av lorna_young Visa inlägg
    Hej norrmän!
    Jag funderar på att åka till Norge och se Kent. Är väldigt dålig på norsk geografi! Vilken av konserterna rekommenderar ni att jag åker på? Jag bor i Stockholm, vilken av städerna ligger närmast/är lättast att ta sig till? Jag antar att det enklaste är att åka till Oslo och sen åka vidare, men vart?

Tacksam för turisttips!

hehe, ås er vel absolutt nærmest da,det ligger ganske nært oslo. alle de andre er jo langt unna men de andre er jo i større byer da, men tar du tog eller noe vil det ta lang tid..
    alt teit som gjøres kan, gjøres bør!

Standard Billetter

Slutter aldri å bli forundret på hvordan billetter selges til store konserter. Sitter allerede med 4 billetter til konserten i Bergen dagen før billettsalget starter. Bare fordi jeg er abonnent på den største avisen i Bergen, i likhet med mange tusener i denne byen. Lurer på hvor mange (eller hvor få) billetter som legges ut for salg i morgen. Er redd for at det ikke er så mange. For våre svenske venner som sliter litt med norsk geografi; Bergen og Stavanger nås lettest med fly, mens Ås er vel best med bil fra Sverige eller via Oslo. Arendal er ganske krøkkete nesten uansett hvilken vei man velger.

Smygare
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard Billetter til Stavanger

Hei er det noen som vet når billettene til Stavnger legges ut? ser det kun er Bergen som ligger på Billettservice..... LITT bekymret..

Medlem sasss avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av lorna_young Visa inlägg
    Hej norrmän!

Tacksam för turisttips!
    Ta fly fra Stockholm til Bergen En venninne og jeg var i Stockholm på teltturneen. Det var skikkelig digg; tur OG konsert. Hun fløy fra Bergen og jeg fra Oslo.
    Bergen er norges fineste by Husk bare å ta med paraply
    Ås er jo nærmest Oslo, men veldig tungvindt å komme seg til fra, Arendal er jo på sørlandet og Stavanger er også på vestlandet, så da må du også fly..

Standard

Hei, kom fram på telefonen hos Billettservice etter å ha stått i lang kø, men de har ikke hørt noe om billetter til Stavanger. De har heller ikke billetter til de andre norske stedene.

Medlem
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av sass Visa inlägg
    Ta fly fra Stockholm til Bergen En venninne og jeg var i Stockholm på teltturneen. Det var skikkelig digg; tur OG konsert. Hun fløy fra Bergen og jeg fra Oslo.
    Bergen er norges fineste by Husk bare å ta med paraply
    Ås er jo nærmest Oslo, men veldig tungvindt å komme seg til fra, Arendal er jo på sørlandet og Stavanger er også på vestlandet, så da må du også fly..
    Kan man inte åka tåg från Oslo till Ås?

Hur bokar man egentligen biljetter? På billettservice.no hittar jag bara biljetter till Bergen! Har tittat lite på att flyga till Bergen, men det verkar dyrt jämfört med att åka tåg till Oslo och sen vidare.
    http://www.audioscrobbler.com/user/lorna_young

Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Hvordan gjør vi det hvis vi skal kjøpe billetter fra Sverige? Betale med Visa, så sender de? Har lyst på konserten i Karlstad, men får ikke helt bestemt meg.
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

Sidan 1 av 6 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •